اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

چگونه از کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی در گوشی هوشمند خود استفاده کنیم؟

آیا می‌خواهید که کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی بر روی گوشی هوشمندتان استفاده کنید و اپلیکیشن‌ها را بر روی آن نصب نمایید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا موارد مرتبط با این موضوع را به شما آموزش دهیم.

برای انجام این کار ابتدا باید کارت جافظه را به عنوان حافظه داخلی فرمت کنید. این عمل بر روی بسیاری از گوشی های هوشمند آسان است. اما متاسفانه در برخی برندها مانند سونی، ال جی یا سامسونگ این عمل را به عنوان گزینه‌ای پیش‌فرض در اختیار شما قرار نداده‌اند. با این حال اگر سیستم عامل گوشی هوشمند شما از نوع مارشمالو (Marshmallow) باشد.

ادامه مطلب در لینک زیر:

https://bartardigital.com/how-to-use-microsd-as-internal-storage/

ارسال رایگان به سراسر کشور در برتر دیجیتال

ارسال رایگان کلیه سفارشات بالای ۱۰۰٫۰۰۰ تومان توسط برتر دیجیتال. برتر دیجیتال در راستای خدمت رسانی بیشتر و جلب رضایت بیش از پیش مشتریان خود، سرویس ارسال مرسوله خود را به سراسر کشور برای سفارشات بالای ۱۰۰٫۰۰۰ تومان رایگان می‌نماید.

ارسال مرسوله برتر دیجیتال همانند قبل توسط پست پیشتاز شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بوده و هزینه‌ آن از این پس از طرف برتر دیجیتال پرداخت می‌گردد و کد پیگیری مرسوله پس از ارسال برای مشتری ارسال می‌گردد.

این در حالیست که همانند گذشته سیاست برتر دیجیتال بر منبای قیمت گذاری رقابتی برای محصولات خود می‌باشد. از این پس شما مشتری گرامی می‌توانید با خیال راحت سفارش خود را بدون اضافه پرداخت مربوط به ارسال مرسوله ثبت نمایید و سفارش خود را در آدرس مورد نظر به قیمت خود کالا دریافت نمایید.