اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

نصب برنامه‌ها بدون استفاده از Google Play

فروشگاه Google Play ساده‌ترین و ایمن‌ترین راه برای نصب برنامه‌ها روی گوشی‌های اندرویدی است؛ با این حال، گاهی دلایلی برای نصب برنامه‌ها از منابع دیگر وجود دارد که به طور مثال، می‌توان به نصب بازی Fortnite برای اندروید اشاره کرد.
حتی گاهی ممکن است که شما به برنامه‌هایی نیاز داشته باشید که در فروشگاه Google Play یا نسخه محلی آن پیدا نمی‌شوند.
برای نصب برنامه بدون گوگل پلی باید:
✓دستگاه خود را برای بارگذاری جانبی (Sideload) برنامه‌ها تنظیم کنید.
✓فایل‌های APK را دانلود و نصب کنید.
✓همچنین می‌توانید فایل APK را از طریق رایانه شخصی بارگذاری جانبی کنید.

برای چه چیزهایی می‌توان از بارگذاری جانبی استفاده کرد؟
بسیاری از کاربران اندروید برای نخستین بار، به لطف بازی Pokémon Go و تصمیم شرکت Niantic برای عرضه مقطعی بازی در کشورهای مختلف، به بارگذاری جانبی روی آورده‌اند. از آنجایی که بیشتر توسعه‌دهندگان معمولاً بازی‌ها یا برنامه‌های خود را در مناطق خاصی آزمایش می‌کنند، این روش برای تجربه و آزمایش بازی‌های مختلف کارآیی دارد.

علاوه بر این، تصمیم شرکت Epic Games برای دور زدن گوگل پلی و عرضه بازی Fortnite از طریق وب‌سایت خود، سبب شده تا دیگر توسعه‌دهندگان نیز مسیر مشابهی را در پیش بگیرند. این کار گوگل را مجبور کرد تا کمیسیون ۱۵ درصدی را که از توسعه‌دهندگان برای فروش برنامه‌ها و بازی‌های موبایل دریافت می‌کند، کاهش دهد.

ما فکر می‌کنیم که در آینده باید انتظار بازی‌ها و برنامه‌های بیشتری را داشته باشیم که به بارگذاری جانبی نیاز دارند. از سوی دیگر، محدودیت‌های گوگل برای کاربران ایرانی نیز دلیل دیگری‌ست که بسیاری به نصب برنامه بدون گوگل پلی روی آورده‌اند.

ما در متن کامل این مطلب، ضمن شرح مراحل کامل نصب برنامه‌ها به بررسی خطرات بارگذاری جانبی نیز پرداخته‌ایم. برای مطالعه لطفا روی عبارت نصب برنامه بدون گوگل پلی کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.