اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

مرجع موبایل و بازار موبایل ایران

جدیدترین گوشی‌های بازار موبایل ایران در مرجع موبایل برتر دیجیتال

فروشگاه برتر دیجیتال به عنوان مرجع موبایل بازار ایران لیست ۵۰ گوشی جدید اضافه شده به سبد محصولات خود را به همراه قیمت روز گوشی‌ها گردآوری کرده است. قابل ذکر است که قیمت گوشی‌ها روزانه تغییر کرده و همه روزه، به روز می‌شود. از این رو علاقه‌مندان می‌توانند اطمینان داشته باشند که قیمت گوشی‌های موجود همواره به روز و قابل خرید است. در صورت عدم موجودی حتما قیمت محصول روزانه حذف می‌گردد.


شایان ذکر است که قیمت‌ها همواره به روز بوده و شما می‌توانید برای اطلاع از گوشی های جدید بازار موبایل ایران  و اطلاع از تغییرات قیمت گوشی‌ها، همه روزه به مرجع موبایل برتر دیجیتال سر بزنید.

قویترین باتری موبایل ۲۰۱۹: معرفی ۵ گوشی با باتری قوی

مسلما عمر باتری یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید گوشی هوشمند است. بدون شک هیچ کس نمی‌خواهد گوشی موبایلی داشته باشد که حتی یک روز هم بدون نیاز به شارژ مجدد دوام نمی‌آورد! علاوه بر این برخی افراد می‌خواند خیال خود را از بابت باتری در هنگام خرید گوشی راحت کنند! اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید، پس حتما این ۵ گوشی را که به عقیده کارشناسان برتر دیجیتال قویترین باتری موبایل ۲۰۱۹را دارا می‌باشند، برای خرید در نظر بگیرید.


 

معرفی ۵ گوشی دارای قویترین باتری موبایل ۲۰۱۹

۱- سامسونگ M30

گوشی‌های هوشمند زیادی وجود دارند که در نگه‌داری شارژ باتری خوب عمل می‌کنند. یکی از آنها گوشی سامسونگ Galaxy M30 می‌باشد. Galaxy M30 دارای بالاترین میزان شارژدهی میان گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ است و به همین دلیل، در صدر لیست ما بعنوان قوی‌ترین باتری موبایل 2019 قرار گرفته است. Galaxy M30 با داشتن باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر و پردازنده بهینه شده و کم مصرف  Exynos7904  می‌تواند با استفاده معمولی تا ۲ روز دوام بیاورد. این گوشی از شارژ سریع ۱۵واتی پشتیبانی می‌کنداستقامت باتری گوشی Galaxy M30 برابر با ۱۱۹ ساعت می‌باشد که رقمی قابل توجه استبا یکبار شارژ کامل Galaxy M30 می‌توانید ۳۲ ساعت و ۱۶ دقیقه با اینترنت به مکالمه بپردازید، ۱۵ ساعت وبگردی کنید و یا ۱۸ ساعت و ۴۴ دقیقه فیلم تماشا کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب لطفا روی عبارت بهترین گوشی از لحاظ باتری ۲۰۱۹ کلیک کنید.