اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

مقایسه Poco X3 Pro با Poco X3 GT

برند پوکو به عنوان زیرمجموعه شیائومی در این چند سال به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است. به عنوان نمونه، گوشی Poco X3 Pro یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود و پرفروش‌ترین گوشی هوشمند Black Friday سال گذشته بود. به جهت محبوبیت بالای این گوشی و مدل X3 GT تصمیم گرفتیم به مقایسه X3 Pro با X3 GT بپردازیم تا بفهمیم کدام یک از این دو گوشی هوشمند گزینه بهتری نسبت به دیگری است.

هر دو گوشی در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه شده‌اند و خریداران استقبال بالایی از آن‌ها داشته‌اند. گوشی پوکو X3 پرو از محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی برخوردار است و یکی از گوشی‌های پرفروش بازار کشورمان محسوب می‌شود. با این حال، X3 GT در مقایسه با X3 Pro حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و از برخی جهات، برتری‌های محسوسی دارد.

در متن کامل این مطلب، به صورت تکمیلی به بررسی این دو محصول از نظر:

  • ✓طراحی
  • ✓صفحه نمایش
  • ✓سخت افزار
  • ✓دوربین
  • ✓سیستم عامل و رابط کاربری
  • ✓باتری

پرداخته‌ایم.

در صورت تمایل می‌توانید با کلیک روی عبارت مقایسه X3 Pro با X3 GT  متن کامل را در سایت برتر دیجیتال مطالعه نمایید.

با نگاه به مشخصات این دو گوشی متوجه شباهت‌ها و امکانات و ویژگی‌های قدرتمند هر کدام از آن‌ها می‌شویم. هر دو محصول جزو گوشی‌های پرفروش بازار هستند و مزایای خاصی خود را دارند. برتری هر کدام در هر بخش، بسیار جزئی و ناچیز است و تفاوت زیادی بین آن‌ها دیده نمی‌شود.

با این حال، عملکرد پردازشی مناسب، دوربین اصلی بهتر، سرعت شارژ سریع‌تر، نمایشگر مقاوم‌تر و از همه مهم‌تر، پشتیبانی از شبکه 5G، گوشی Poco X3 GT را به گزینه بهتری نسبت به پوکو X3 پرو تبدیل می‌کند. البته باید در نظر داشت که مدل پرو از قیمت پایین‌تری نسبت به GT برخوردار است که می‌تواند این اختلاف‌ها را جبران کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.