اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی


آیا شما به دنبال بازیابی تصاویر حذف شده‌ در اندروید هستید؟ ما برخی از روش‌های انجام این کار را بیان می‌کنیم. با این حال، پیش از شروع باید تاکید کنیم که بازیابی تصاویری که حذف شده‌اند با هر نسخه جدید اندروید و سیاست‌های امنیتی گوگل، به شکل فزاینده‌ای دشوار می‌شود.


قبل از هر کاری سطل زباله را چک کنید

در بیشتر گوشی‌های هوشمند امروزی، تصاویر با انتخاب گزینه Delete پاک نمی‌شوند! بلکه به یک پوشه موقت (Recycle Bin / Trash / Recently Deleted) منتقل می‌شوند. جایی که این تصاویر برای مدت زمان محدودی (معمولاً ۳۰ روز) پیش از حذف خودکار (این بار برای همیشه) نگهداری می‌شوند.

در صورتی که اخیراً تصاویری را از روی گوشی اندرویدی خود حذف کرده‌اید، به احتمال زیاد آن‌ها را در این پوشه پیدا خواهید کرد. مراحل دسترسی به پوشه Recycle Bin معمولاً در هر گوشی متفاوت است. اما در بیشتر مواقع می‌توان آن را از طریق برنامه‌های Gallery یا Photos پیدا کرد.

در گوشی‌هایی که از اندروید خام بهره می‌برند و از Google Photos به عنوان برنامه گالری پیش‌فرض استفاده می‌کنند، تنها عکس‌هایی که در فضای ابری پشتیبان‌گیری شده‌اند در پوشه Trash ذخیره می‌شوند؛ البته به مدت۶۰ روز! اگر مطمئن شوید که تصاویر شما از سطل زباله نیز حذف شده‌اند، شرایط سخت‌تر می‌شود. چراکه شانس بازیابی تصاویری که حذف شده‌اند کمتر خواهد بود. این مورد بیشتر به مکانیزم‌های بروزشده حریم خصوصی و امنیتی گوگل برای اندروید مربوط می‌شود. از جمله ابتکارهایی مانند فضای Scoped که برنامه‌ها را از دسترسی به پوشه‌هایی که متعلق به خودشان نیستند، محدود می‌سازد.



اجازه دهید که اکنون ببینیم چه گزینه‌هایی برای شما باقی مانده است


✓بازیابی تصاویر حذف شده‌ در اندروید با استفاده از اپلیکیشن

بازیابی تصاویر حذف شده‌ در اندروید با استفاده از کامپیوتر

✓بازیابی تصاویر حذف شده از کارت حافظه microSD


پس از بازیابی تصاویر حذف شده‌ در اندروید باید مطمئن شوید که این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد. از این رو، بهتر است که از تصاویر/ویدیوهای خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. آیا می‌دانید چگونه از تصاویر خود در اندروید، پشتیبان‌گیری کنید؟ برای مشاهده جزییات روش‌های بازیابی و نحوه بک‌آپ گیری از تصاویریتان، می‌توانید با کلیک روی عبارت بازیابی تصاویر حذف شده‌ در اندروید متن کامل این مطلب را در سایت برتر دیجیتال مطالعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.