اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

اخبار تکنولوژی

معرفی اپلیکیشن Microsoft Authenticator

1591206176885.png


امروز با معرفی یک اپلیکیشن کاربردی دیگر به نام Microsoft Authenticator همراه شما هستیم پس تا انتهای مطلب همراه برتر دیجیتال باشید.

امروزه امنیت سایبری یکی از مهمترین مباحث استفاده از فضای مجازی است که متأسفانه توسط بسیاری از کاربران نادیده گرفته می‌شود و افراد زیادی به آن توجه نمی‌کنند. با توجه به اینکه کاربران اینترنتی داده‌ها و اطلاعات بسیاری را در فضاهای ابری و حتی حساب‌های کاربری خود ذخیره می‌کنند، شرکت‌های مختلف و بزرگ دنیای فناوری اطلاعات سعی کرده‌اند با ارائه اپلیکیشن‌های متعدد یک گام مؤثر در ارتقای امنیت محصولاتشان بردارند.

در این میان، مایکروسافت با تولید اپلیکیشن Microsoft Authenticator شیوه تأیید دو مرحله‌ای را وارد مرحله جدیدی کرده و برای تک‌تک اکانت‌هایی که کاربران دارند، امکانی را به وجود آورده تا رمز تأیید دو مرحله‌ای ایجاد گردد.

معرفی اپلیکیشن Microsoft Authenticator

معرفی اپلیکیشن Microsoft Authenticator
اپلیکیشن Microsoft Authenticator یکی از محصولات تیم نرم‌افزاری Microsoft Corporation می‌باشد که با هدف افزایش امنیت کاربران تولید شده است. برای استفاده از این برنامه فقط کافی است آن را از گوگل پلی استور یا اپ‌استور اپل دانلود کرده و وارد حساب کاربری مایکروسافت شوید.

در ادامه، از این به بعد هر وقت می‌خواستید وارد یک اپلیکیشن شوید، فقط کافی است اعلان به نمایش درآمده در این نرم‌افزار و رمز (اثر انگشت، Face ID و . . .) را تأیید کنید و وارد اکانت شوید. در ضمن، تنظیمات امنیتی چندانی ندارد و محیط نرم‌افزاری آن بسیار ساده می‌باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت اپلیکیشن Microsoft Authenticator کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.